حمایت صندوق بازنشستگی فولاد از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری

به نقل از روابط عمومی شرکت، جلسه بررسی مشکلات و پروژه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با حضور اعضای هیئت‌مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۲ در دفتر تهران برگزار شد.

در این جلسه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران یک نیاز مهم است، گفت: تعریف و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری، هدفی بود که دنبال کرده ایم و حرکت شرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش فولاد به صورت جدی خوشبختانه آغاز شده است.

حمیدیان با بیان اینکه افتتاح ۲ نیروگاه ۲۵ مگاواتی و پست برق نخلستان و آفتاب در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به منظور تأمین نیاز برق شرکت به صورت مستقل و عدم نیاز به برق سراسری انجام گرفته است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به عنوان یک هدف مهم و اصلی در حال اجراست که در همین راستا روند احداث کارخانه آهن اسفنجی آغاز شده و انشاالله در ماه‌های پیش رو سرعت آن بیشتر خواهد شد. همچنین مدیران عامل چند بانک دولتی به منظور تأمین مالی پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بازدید کرده‌اند و تفاهم نامه‌هایی در همین راستا امضا شده است.

در ادامه این جلسه کامبیز معتمد وزیری، رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با تشکر از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت، گفت: حمایت همه‌جانبه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تا اتمام و بهره‌برداری کامل از طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری ادامه خواهد داشت.

همچنین در این جلسه صادق سلیمی‌بنی عضو هیئت‌مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد خواستار تداوم برگزاری جلسات ماهانه به منظور بررسی مشکلات و اطلاع از میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری با حضور اعضای هیئت‌مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران شد.

گفتنی است در این جلسه، گزارشی جامع درباره اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه گذاری و میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه آهن‌اسفنجی در بخش‌های مختلف ارائه شد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *